dinsdag 9 juli 2013

WELKOM




Welkom op deze blog: MELDPUNT JEUGDZORG!

Tot januari 2009 was de website www.meldpuntjeugdzorg.nl er al.  Door gewoonweg terreur van een TV-maker heeft de eigenaar van die website alles verwijderd en is gestopt met wat dan ook maar te publiceren op het gebied van jeugdzorg… de TV-maker  'zou hem weten te vinden' als hij dat zou doen.
Ikzelf ben juist doorgegaan met publiceren en heb de eigenaar van die domeinnaam vaak gevraagd om die te mogen overnemen… Hij zei jarenlang gewoonweg NEE… tot begin mei 2013 toen ik op www.jeugdzorg-darkhorse-plus.blogspot.nl  een zodanig goed artikel plaatste dat de domeinnaam mij spontaan en toen geheel onverwacht werd aangeboden….
Bij deze deel ik mijn vreugde met u, geachte lezers, BJZ-slachtoffer of wie dan ook!
Ik wil op deze blog zo veel mogelijk publiceren wat zich aandient op het gebied van 'jeugdzorg': praktijkverhalen van jeugdzorg, mishandeling in jeugdzorg + bewijzen daarvan, GOEDE verhalen van jeugdzorg, hoe het beter kan… Het weerwoord  van BJZ, Raad, LdH, WSG en SGJ-medewerkers is ook welkom, alhoewel ik vrees dat dit iets zal zijn: 'om privacy overwegingen kunnen wij niet reageren!
U, geachte lezer, mag wel reageren, liefst onder eigen naam, anoniem mag ook!
Grof taalgebruik, disrespect voor anderen, discriminatie en verwensingen zullen hier niet toegelaten worden.
Worden er zaken, per ongeluk, gepubliceerd die onder iemands auteursrecht vallen, laat u het dan even weten: ik heb geen zin in juridische procedures en zal de bestreffende items direct verwijderen indien u dit wenst. Uiteraard kan u ook mij het auteursrecht 'schenken'. Deze site is op geen enkele manier gesponsord door wie dan ook en betaal de registratiekosten zelf!

        Ceterum censeo BJZ esse delendam (naar Cato Maior)

 
Nico Mul

Geen opmerkingen:

Een reactie posten